Reklama – jak oživit slohové učivo?

V 5.třídě žáci probírají slohový útvar reklama.
V pátek 2. listopadu 2018 poznali učivo poněkud netradičně. Po úvodním seznámení, co reklama je, měli možnost si ji vyzkoušet na praktickém úkolu. Rozdělili se na 2 skupiny, jedna skupina měla na starosti vzorky a jejich vyhodnocení a druhá ochutnávala a dávala body. Jako vzorky bylo použito šest jahodových jogurtů od různých výrobců. Jogurty se hodnotily pod čísly ve stejných miskách. Všichni žáci i učitelka známkovali vzorky v přidělených tabulkách, ty byly na konci určenou skupinkou dětí vyhodnoceny.
Společně jsme došli ke zjištění, který jogurt nám chutnal nejvíce. Porovnávali jsme chuť i cenu všech vzorků. Během této pracovní hodiny ve chvilce čekání, dostaly děti vlašský ořech a měly na něj vytvořit reklamu. Společným vyhodnocením této práce, našly děti svého vítěze. Ukázky práce jsou uvedeny na fotografii v příloze.

Hodnocení žáků:
  • Moc se nám to líbilo. Nejsme zvyklí na ochutnávku, ale užili jsme si to.
  • Nejdražší jogurt nikomu nechutnal. K těm nejchutnějším patřily 2 jogurty- cenově s druhou nejnižší a s cenou střední.
  • Ne každé zboží odpovídá tomu, co je napsané.

  • Hurtíková Dana
    P1100574
    P1100575
    P1100576
    P1100577
    P1100578